Wrangler wiosna-lato 2015 kolekcja męska: Cooler Kings

Wrangler to Denim Performance. W sezonie wiosna-lato 2015 firma Wrangler udoskonala chłodzące letnie dżinsy poprzez wprowadzenie zaawansowanej technologii wykorzystywanej w odzieży sportowej – tworząc nową generację dżinsu...

Keeps You Cool Plus – dżins marki Wrangler wykonany przy użyciu Coolmax® sprawia, że w gorące letnie dni towarzyszy ci przyjemne uczucie chłodu. Panele z siatki na dżinsach, np. na „nowym standardzie” Greensboro, umożliwiają orzeźwiający przepływ powietrza, a inteligentne włókna tkaniny Coolmax® odprowadzają wilgoć dla zapewnienia dodatkowego komfortu. Nowością w sezonie wiosna-lato 2015 jest technologia Keeps You Cool Plus, która wykorzystując właściwości antybakteryjne materiału, zapewnia uczucie świeżości. To najnowsza innowacja wprowadzona do platformy projektowej Denim Performance marki Wrangler. 
 
Kimi Raikkonen, mistrz wyścigów samochodowych, jest ambasadorem kolekcji Denim Performance. Raikkonen żyje na pełnych obrotach nie tylko na torze wyścigowym, ale i poza nim. Zarówno od swoich ubrań, jak i samochodów oczekuje najwyższych wyników. Ten pochodzący z Finlandii mistrz Formuły 1 wystąpi w nowej kampanii marketingowej, która pojawia się w sklepach jako wsparcie sprzedaży detalicznej.
 
Odzież wierzchnia Denim Performance dostępna jest w świeżych letnich kolorach: każdy element kolekcji wyposażono w wiele kieszeni, dzięki czemu nie dasz się zaskoczyć i zawsze stawisz czoła życiowym niespodziankom. Kurtki z oddychającej bawełny poddanej procesowi delikatnego prania są wodoodporne i wzbogacone właściwościami wentylacyjnymi, aby zapewnić uczucie chłodu i suchości przez całe lato. Ponadto pojawią się lekkie kurtki typu bomber, blezer w kolorze indygo i kurtki w stylu militarnym farbowane w technice garment-dyed. Najważniejszym elementem tej linii ubrań jest parka z bawełny z elementami sprania, która jest w 100% wodoodporna. 
 
Gone Fishing stanowi inspirację dla nadruków, elementów graficznych i kolorystyki kolekcji wiosna-lato 2015. Zgodnie z ideologią Proud to be Blue firma Wrangler gwarantuje stylizacje w kolorze niebieskim od stóp do głów – od czapek z daszkiem w intensywnym odcieniu niebieskiego po brzeg spodni Colton typu selvedge bez dodatkowych efektów wykończeniowych w kolorze indygo. Mocne akcenty kolorystyczne w odcieniach pomarańczy i zielni pojawią się na koszulach i t-shirtach. Grafika, która zwali wszystkich z nóg? Kowboj ujeżdżający rybę! 
 
Sean Gormley, dyrektor kreatywny Wrangler EMEA, powiedział: „Ubiegłe trzy sezony były dla nas bardzo dynamiczne. Chcemy, by sezon wiosna-lato 2015 był sezonem zachowania spójności i okazją dla naszych klientów i detalistów do nadrobienia zaległości w zakresie dżinsowych innowacji, których Wrangler nieustannie dostarcza: technologia Keeps You Cool Plus zapewnia wygodę na najgorętsze dni lata, a wodoodporne spodnie zapewniają ochronę na wszystkie sezony”. 
 
 
 
 
 
 
Autor: 
Esti / www.estellefashion.pl

Dodaj komentarz

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Komentarze

weronkaa84

Pełen luz i wygoda, myślę, że wielu panom przypadnie do gustu ta kolekcja . Podoba mi się pomysł na sesję zdjęciową Smile

bozenkaxxj

Fajna kampania, sportowy charakter ubrań, wygodne, super pomysł na chłodzące jeansy letnie.

MangoMania

Mi tez sposób wykonania sesji bardzo się podoba. Wielu Panom powinna ta kolekcja przypaść do gustu.

requiem29

Kolekcja dla modnego, aktywnego mężczyzny. Styl, luz i wygoda. Ciekawią mnie te chłodzące jeansy?!

eliska

Luz i wygoda o to chodzi w tej kampani bardzo mu przypadła do gustu. Chłodzące jeansy doskonale się spiszą w letnie upalne dni i panowie bedą zadowoleni. A swoją drogą ciekawa jestem czy damskie też są już takie

basiamiecz715

Super kampania, a pomysł na chłodzące jeansy -rewelacja.

kasiaa

Fajna sesja na luzie i z życiem Smile chłodzące dżinsy o takich jeszcze nie słyszałam, powiem o nich dla mojego mężczyzny Smile

OLIWIA25

Ciekawa, stylowa kampania, a spodnie ciekawią Smile

lawina74

Wrangler to moja ulubiona marka od dawna. Potrafi zaskoczyć swoimi innowacyjnymi pomysłami Smile

Dorota Niewiadomska

Wrangler od lat na rynku ma renomę mocarza i ma przebicie.Ta kampania to potwierdza dobitnie Smile

Dorota Niewiadomska

Wrangler od lat na rynku ma renomę mocarza i ma przebicie.Ta kampania to potwierdza dobitnie Smile

marta2609

całkiem nie zła kolekcja:)

Malinka23

świetna kampania- luz i wygoda Smile

sisi13

Styl mojego mężczyzny Wink

anecia

Świetna kolekcja dla panów którzy lubią luz i wygodę.

Marylka771

Fajna kampania Smile

bbo

Mój syn będzie zainteresowany i to bardzo!

agusia65

świetna kampania:) dżinsy chłodzące - nie słyszałam o nich

sweetmedi25

Robi wrażenie, chłodzące jeansy? Czad!!!

claudiq1990

Dla mnie Wrangler był zawsze najlepszą marką Jeansów, ale tak kolekcja bardzo do mnie przemawia, z pewnością do gustu przypadnie mojemu facetowi Smile

Masza

Podoba mi się kampania,jak i prezentowane ubrania.

zyjchwila

Fajna kampania, widzę że króluje wygoda.

brendi

Marka Wrangler zawsze kojarzyła mi się z luksusem i jakością. Do tej pory mam ulubioną parę jeansów, która wygląda tak jak w dniu zakupu. Jak to mówią, klasyka zawsze w modzie.

bbo

Męskie, na luzie, ale z polotem. Czas coś dla męża upolować Smile

alonek

Panowie będą zadowoleni.

Ewelina Rybicka

widzę w tych ciuchach mojego faceta

izka200289

Super:)

bella121

uwielbiam!

matiz1232

dla mnie super

dorotamet1

super wygoda

amorki22

bradzo fajna kolekcja, trafia w mój gust w 100%

burza76

Wrangler dobra marka. Kampania także super

macros

Dobrze , że dowiedziałem się o tym nowym materiale, latem przydadzą się idealnie, jestem ciekawy czy mają go już w sklepie w mojej okolicy.

wampa

super

produkty partnerów