07 lut 2015
Wrangler wiosna-lato 2015 kolekcja męska: Cooler Kings
Wrangler to Denim Performance. W sezonie wiosna-lato 2015 firma Wrangler udoskonala chłodzące letnie dżinsy poprzez wprowadzenie zaawansowanej technologii wykorzystywanej w odzieży sportowej – tworząc nową generację dżinsu...
Keeps You Cool Plus – dżins marki Wrangler wykonany przy użyciu Coolmax
sprawia, że w gorące letnie dni towarzyszy ci przyjemne uczucie chłodu. Panele z siatki na dżinsach, np. na „nowym standardzie” Greensboro, umożliwiają orzeźwiający przepływ powietrza, a inteligentne włókna tkaniny Coolmax
odprowadzają wilgoć dla zapewnienia dodatkowego komfortu. Nowością w sezonie wiosna-lato 2015 jest technologia Keeps You Cool Plus, która wykorzystując właściwości antybakteryjne materiału, zapewnia uczucie świeżości. To najnowsza innowacja wprowadzona do platformy projektowej Denim Performance marki Wrangler.


Kimi Raikkonen, mistrz wyścigów samochodowych, jest ambasadorem kolekcji Denim Performance. Raikkonen żyje na pełnych obrotach nie tylko na torze wyścigowym, ale i poza nim. Zarówno od swoich ubrań, jak i samochodów oczekuje najwyższych wyników. Ten pochodzący z Finlandii mistrz Formuły 1 wystąpi w nowej kampanii marketingowej, która pojawia się w sklepach jako wsparcie sprzedaży detalicznej.
Odzież wierzchnia Denim Performance dostępna jest w świeżych letnich kolorach: każdy element kolekcji wyposażono w wiele kieszeni, dzięki czemu nie dasz się zaskoczyć i zawsze stawisz czoła życiowym niespodziankom. Kurtki z oddychającej bawełny poddanej procesowi delikatnego prania są wodoodporne i wzbogacone właściwościami wentylacyjnymi, aby zapewnić uczucie chłodu i suchości przez całe lato. Ponadto pojawią się lekkie kurtki typu bomber, blezer w kolorze indygo i kurtki w stylu militarnym farbowane w technice garment-dyed. Najważniejszym elementem tej linii ubrań jest parka z bawełny z elementami sprania, która jest w 100% wodoodporna.
Gone Fishing stanowi inspirację dla nadruków, elementów graficznych i kolorystyki kolekcji wiosna-lato 2015. Zgodnie z ideologią Proud to be Blue firma Wrangler gwarantuje stylizacje w kolorze niebieskim od stóp do głów – od czapek z daszkiem w intensywnym odcieniu niebieskiego po brzeg spodni Colton typu selvedge bez dodatkowych efektów wykończeniowych w kolorze indygo. Mocne akcenty kolorystyczne w odcieniach pomarańczy i zielni pojawią się na koszulach i t-shirtach. Grafika, która zwali wszystkich z nóg? Kowboj ujeżdżający rybę!
Sean Gormley, dyrektor kreatywny Wrangler EMEA, powiedział: „Ubiegłe trzy sezony były dla nas bardzo dynamiczne. Chcemy, by sezon wiosna-lato 2015 był sezonem zachowania spójności i okazją dla naszych klientów i detalistów do nadrobienia zaległości w zakresie dżinsowych innowacji, których Wrangler nieustannie dostarcza: technologia Keeps You Cool Plus zapewnia wygodę na najgorętsze dni lata, a wodoodporne spodnie zapewniają ochronę na wszystkie sezony”.






Autor:
Esti / www.estellefashion.pl
Dodaj komentarz
Komentarze
Pełen luz i wygoda, myślę, że wielu panom przypadnie do gustu ta kolekcja . Podoba mi się pomysł na sesję zdjęciową
Fajna kampania, sportowy charakter ubrań, wygodne, super pomysł na chłodzące jeansy letnie.
Mi tez sposób wykonania sesji bardzo się podoba. Wielu Panom powinna ta kolekcja przypaść do gustu.
Kolekcja dla modnego, aktywnego mężczyzny. Styl, luz i wygoda. Ciekawią mnie te chłodzące jeansy?!
Luz i wygoda o to chodzi w tej kampani bardzo mu przypadła do gustu. Chłodzące jeansy doskonale się spiszą w letnie upalne dni i panowie bedą zadowoleni. A swoją drogą ciekawa jestem czy damskie też są już takie
Super kampania, a pomysł na chłodzące jeansy -rewelacja.
Fajna sesja na luzie i z życiem
chłodzące dżinsy o takich jeszcze nie słyszałam, powiem o nich dla mojego mężczyzny 
Ciekawa, stylowa kampania, a spodnie ciekawią
Wrangler to moja ulubiona marka od dawna. Potrafi zaskoczyć swoimi innowacyjnymi pomysłami
Wrangler od lat na rynku ma renomę mocarza i ma przebicie.Ta kampania to potwierdza dobitnie
Wrangler od lat na rynku ma renomę mocarza i ma przebicie.Ta kampania to potwierdza dobitnie
całkiem nie zła kolekcja:)
świetna kampania- luz i wygoda
Styl mojego mężczyzny
Świetna kolekcja dla panów którzy lubią luz i wygodę.
Fajna kampania
Mój syn będzie zainteresowany i to bardzo!
świetna kampania:) dżinsy chłodzące - nie słyszałam o nich
Robi wrażenie, chłodzące jeansy? Czad!!!
Dla mnie Wrangler był zawsze najlepszą marką Jeansów, ale tak kolekcja bardzo do mnie przemawia, z pewnością do gustu przypadnie mojemu facetowi
Podoba mi się kampania,jak i prezentowane ubrania.
Fajna kampania, widzę że króluje wygoda.
Marka Wrangler zawsze kojarzyła mi się z luksusem i jakością. Do tej pory mam ulubioną parę jeansów, która wygląda tak jak w dniu zakupu. Jak to mówią, klasyka zawsze w modzie.
Męskie, na luzie, ale z polotem. Czas coś dla męża upolować
Panowie będą zadowoleni.
widzę w tych ciuchach mojego faceta
Super:)
uwielbiam!
dla mnie super
super wygoda
bradzo fajna kolekcja, trafia w mój gust w 100%
Wrangler dobra marka. Kampania także super
Dobrze , że dowiedziałem się o tym nowym materiale, latem przydadzą się idealnie, jestem ciekawy czy mają go już w sklepie w mojej okolicy.
super