Face&Look > URODA > PIELĘGNACJA > Sprawdzone ćwiczenia na płaski brzuch

Sprawdzone ćwiczenia na płaski brzuch

Kochane Ambasadorki, zgodnie z obietnicą którą złożyliśmy na naszym fanpage, od dzisiaj będziemy dodawać dla Was ćwiczenia, które pomogą Wam wyrzeźbić sylwetkę i cieszyć się piękną figurą na lato. Zaczynamy od brzucha!

Zanim przejdziemy do ćwiczeń, musicie zapamiętać, że ĆWICZENIA TO TYLKO 30 % SUKCESU, NATOMIAST 70 % TO ODPOWIEDNIA DIETA. Bez niej nawet największe wysiłki, niestety przyniosą marne rezultaty. Na naszym portalu często pojawiają się artykuły na temat zdrowego odżywiania, na które polecamy zerknąć. Przechodząc jednak do tematu głównego, czyli brzucha, poniżej przedstawiamy kilka świetnych ćwiczeń, które pomogą Wam uzyskać wymarzony efekty. Oczywiście bardzo ważna jest regularność! Najlepiej ćwiczyć przynajmniej 3-4 razy w tygodniu. 

1. Rób klasyczne brzuszki: połóż się na macie lub dywanie. Stopy na podłodze, nogi ugięte w kolanach. Dłonie spleć za głową i rozstaw szeroko łokcie. Spinaj brzuch, przyciągając górną część tułowia (od łopatek) do góry. Pamiętaj o tym, żeby nie przyciągać brody do klatki piersiowej, ona powinna być w jednym miejscu - najlepiej podczas ćwiczeń patrzeć go góry i nie ruszać głową. Kiedy wracasz do pozycji wyjściowej, zadbaj o to, żeby dolny odcinek pleców przylegał do podłogi. Powtórz 10 razy.

2. Ustaw się w takiej pozycji, jak w przypadku brzuszków. Lewą stopę połóż na prawe kolano. Przyciągnij do niego prawy łokieć, spinając brzuch. Staraj się wykonywać ruch w małym zakresie. Nie musisz wysoko podnosić górnej części tułowia. Ruch powinno podyktować spięcie brzucha. Staraj się nie przybliżać brody do klatki piersiowej. Powtórz to ćwiczenie z prawą stopą na lewym kolanie. Powtórz 10 razy.

3. Wymachy nóg - połóż się na plecach. Nogi zegnij w kolanach i unieś na wysokość bioder. Ręce skrzyżuj za głową, łokcie ustaw szeroko. Naprzemiennie przybliżaj łokieć do przeciwległego kolana, jednocześnie prostując drugą nogę. Jeśli możesz - trzymaj klatkę piersiową cały czas w górze, a stopy wyciągaj daleko, robiąc wykop.

4. Nie zmieniaj pozycji, jedynie wyprostuj nogi w kolanach i unieś je. Wyprostuj ręce i dotykaj dłońmi stóp, robiąc krótkie spięcia. Na początku rób je wolno, potem przyspiesz. Zrób 20 - 10 wolno, 10 szybko. Następnie podnoś ręce naprzemiennie i zbliżaj je do przeciwległych nóg. Zrób 10 powtórzeń wolno i 10 szybko.

5. Nie zmieniaj pozycji, jedynie połóż ręce wzdłuż tułowia. Rób spięcia brzucha i podnoś w tym czasie pośladki. Zrób 10 powtórzeń.

6. Nogi w górze, łopatki podniesione, brzuch spięty. Rób nożyce - jedna noga wyprostowana w górze, druga opada nisko na podłogę. Palce u stóp ściągnięte. Wykonaj 20 powtórzeń.

7. Połóż się na macie i rób nożyce poziome - nogi unieś delikatnie nad podłogę, rozszerz je i krzyżuj. Trzymanie nad podłogą nóg ułatwi spięcie brzucha.

8. Zrób ćwiczenie imitujące wiosłowanie - usiądź z nogami zgiętym w kolanach. Przyciągnij je do klatki piersiowej, podwijając odcinek lędźwiowy pod spód. W tej pozycji trudno jest utrzymać równowagę, dlatego pamiętaj o spięciu brzucha. Ręce unieś i wykonuj ruchy przypominające wiosłowanie, jednocześnie prostując nogi. Postaraj się zrobić 20 powtórzeń.

Życzymy powodzenia w treningach i czekamy na opis Waszych efektów. Niebawem kolejna część ćwiczeń na inne partie ciała.

Autor: 
Esti / EstelleFashion.pl

Dodaj komentarz

Komentarze

kasiaa

Super czas wziąć sie do działania:)

sweetmedi25

super! mam zamiar dziś poćwiczyć

bozenkaxxj

Podobają mi sie bardzo, ćwiczę Smile

Malinka23

jak efekty ? 

bozenkaxxj

Słomiany zapał i takie efekty Biggrin

izka200289

kurcze chciałoby się kilka kg mniej, ale tak się nie chce:)

wwviola

fajnie opisane Smile szczegółowo i na temat

Masza

Doskonale opisane.Nic tylko ćwiczyć.

nishita27

Przydatny artykuł. Cieszę się, że będą teraz rózne ćwiczenia i porady z nimi związane Smile

babydelfi

trzeba w końcu zacząć ćwiczyć i ten zestaw wydaje się być dość prosty, od czegoś trzeba zacząć

basiamiecz715

Ćwiczenia są super dokładnie opisane,troche ćwicze ale jakoś opornie mi idzie,musze się bardziej zmotywować..........

Aseret87

Dziekuje za przydatne wskazówki Smile

helena1254

ćwiczenia sa super, zresztą, żeby wyrzeźbic brzuch potrzeba na to sporo czasu, ale do lata jak najbardziej, przy regularnych ćwiczeniach i zdrowej diecie jesteśmy w stanie to osiągnąc:)

bbo

A może właśnie zima i długie wieczory to dobry czas na rozpoczęcie zajęć na siłowni!

sisi13

Żeby mi się tak chciało ćwiczyć jak mi się nie chce to kaloryfer byłby pewny. A tak.... opona.

justajustyna

świetnie opisane ale na samą myśl o ćwiczeniach mnie skreca

gamzurek5

Zimą zapadam w sen zimowy i nie ma ochoty na ćwiczenia, ale , że wiosna zbliża się wielkimi krokami to zaczynam już teraz walkę o ładną sylwetkę Smile

eliska

ciężko mi się zmobilizować a przydało by się

weronkaa84

Świetne, trzeba spróbować Smile

lawina74

To coś dla mnie, uwielbiam ćwiczenia przy rytmicznej muzyce Smile

Beatris20

Dobry zestaw na codzienne ćwiczenia Smile Chociaż ja wolę ćwiczyć z youtubem Smile

aneta11

Przydatny artykuł.

elcia1995

Płaski brzuszek, to marzenie chyba każdej kobiety Smile także artykuł super i pozostaje tylko wziąc się do roboty Biggrin

Dorota Niewiadomska

Mi na fajny brzuch pomaga przede wszystkim dieta i robienie "brzuszkow".

Malinka23

Bardzo ciekawy artykuł. Czas na działanie

czeresnie

pora się wziąć za siebie

Julia Suszczynska

Ciekawa lektura, chętnie przeczytałam Smile

annasus

Ciekawy artykuł, cenne wskazówki Smile

wampa

przydatne info

Iwo

Dobre pomysły