Nowa kolekcja paprocki&brzozowski wiosna/lato 2013
Kobiecość w wydaniu paprocki&brzozowski nie ma nic wspólnego z naiwnością; pełna sprzeczności i kontrastów stanowi zagadkę, której rozwiązanie pragnie posiąść każdy.
„Tajemnica, którą trzeba odkryć, jest najbardziej erotyczna" – mówią projektanci. Kobieta zdaje się być pełną przeciwieństw: jest seksowna i romantyczna zarazem. Podobnie wiosenna kolekcja paprocki&brzozowski oparta jest na kontrastach: opływowe linie zderzają się z architektonicznymi falbanami, subtelne beże i błękity konkurują z silnymi czerniami i złamaną bielą, połysk przeciwstawia się matowi, miękkie skóry i szlachetne wełny stanowią opozycję dla delikatnych żorżet.
Wyraźną jest wariacja na temat falban – odmienione na kilka sposobów stają się symbolem romantyczności w nowoczesnym wydaniu. Ta kolekcja to także subiektywna interpretacja lat 70. Pojawiają się podkreślające sensualność głębokie dekolty, szerokie rękawy koszul, seksowne, kuszące fasony, tkaniny płynące razem z sylwetką.
„Kultowa Emmanuelle zwracała na siebie uwagę czymś więcej niż tylko ubraniem, miała charyzmę, potrafiła skupić na sobie wszystkie spojrzenia. Nie krzyczała, szepcząc osiągała wszystko to, czego chciała" – przekonują projektanci.
Reżyserię i choreografię pokazu przygotował Emil Wesołowski, wieloletni Dyrektor Baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej. Efekty jego wcześniejszej pracy można było zobaczyć w inscenizacjach operowych m.in: „Madame Butterfly” Pucciniego, „Króla Rogera” Szymanowskiego, „Otella” Verdiego, „Oniegina” Czajkowskiego, a także w dwóch słynnych produkcjach operowych – „Damie Pikowej” w berlińskiej Staatsoper Unter Den Linden i w Operze Narodowej w Warszawie oraz w „Andrei Chénier” w Teatrze Wielkim w Poznaniu i w Operze Waszyngtońskiej.
Podczas pokazu odbyła się prezentacja kobiecego t-shirtu, stworzonego przez duet projektantów
i dedykowanego wyjątkowemu projektowi T-Mobile fashion.
Kolekcję wzbogaciła biżuteria marki Apart, a stylizację dopełniły buty marki Kazar.
Za kreację makijaży odpowiedzialna jest marka Douglas, fryzur – Sebastian Professional, a paznokci – Marzena Kanclerska dla marki Revlon.
Partnerzy wydarzenia: T-Mobile – sponsor główny, Apart, Cisowianka Perlage, Kazar, She, Marlboro, Fiore, Cin&Cin, Douglas, Sebastian Professional, Revlon, Mea Group
Dodaj komentarz
Komentarze
Działo się, działo. Ale panowie modele za bardzo spięci..
Chyba tylko jedna propozycja przypadła mi do gustu.
Mnie wpadło w oko kilka propozycji
Zawsze mnie bawią sponsorzy takich imprez/kolekcji.. Jak się mają ubrania do marki T-mobile, Marlboro czy Cisowianka?
Przepiękna kolekcja, ogólnie bardzo podobają mi się ich projekty. Większość z nich mogłabym spokojnie nosić
Paprocki&Brzozowski- uwielbiam ich, jednak wiem że na żadną kreację od nich nie byłoby mnie stać kupić/niestety!
kilka propozycji jest godnych uwagi
Niektóre prezentowane ubrania całkiem fajne
wspaniała kolekcja*biggrin*
Cos bym dla siebie ja pewno wybrała:-)
moda tylko na wybieg
ciekawe propozycje
Przepiękna kolekcja
Niektóre propozycje świetne.
z pewnością coś bym znalazła dla siebie