17 lut 2017
Natalia Vodianova w sukience z recyclingu
Natalia Vodianova wystąpiłą w kampanii promującej powrót marki do zrównoważonych zasad produkcji ubrań, w myśl zasady "Look good, do good, feel good".
Na krótkim filmiku zapowadającym linię H&M’s Conscious Exclusive, widzimy rosyjską piękność w różowej, plisowanej sukni wokonanej z BIONIC®–a, tkaniny poliestrowej z odpadów brzegowych. Wraz z sukienką H&M wypuści pełną linię ubrań z recyclingu dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Bonusem będzie również nowy zapach H&M’s Conscious Exclusive, z olejków organicznych. kolekcja trafi do sprzedaży 20 kwietnia. Jak oceniacie kreację?
Autor:
Iga Bielawski
Dodaj komentarz
Komentarze
Posągowa
Kreacja dla mnie na duży plus
Ciekawa jestem tych ubrań z recyclingu , które wypuści H&M ......
Wygląda zjawiskowo a kampania jak najbardziej na plus
Ciekawa
Piękna kobieta i piękna suknia
Ładna sukienka
Świetna sukieneczka ciekawa jestem innych
Ciekawy fason
Od butelki do sukienki - nowe hasło reklamowe dla sieci. Chętnie odsprzedam prawa autorskie...
Sukienka nie w moim guście ,ale kolor jak najbardziej
Jestem ciekawa ubrań z recyklingu - takie połączenie przyjemne z pożytecznym. Ta suknia jest piękna i zwiewna
Sukienka ładna ale miałabym opory kupować coś z kolekcji dziecięcej co wcześniej było plastikiem. Wolę bawełnę
świetna kampania
Zjawiskowo
Bardzo ładna sukienka
Piękna sukienka!!!
piękna
kampania ok